88mobile biedt het goedkoopste smartphone abonnement van Nederland. Bellen en internetten kan al vanaf 3 euro per maand. Hierbij krijgt u €3 beltegoed en 50MB internet. Dit is genoeg voor wel 10.000 whatsappjes en tot wel 50 minuten bellen (of zelfs 100 onderling) per maand. Bovendien belt u ook buiten de bundel tegen het laagste tarief. 

Belplafond
Om verrassingen achteraf te voorkomen kunt u een belplafond instellen. Deze staat voor nieuwe klanten standaard op €25.00. Als u uw belplafond wilt wijzigen, kunt u contact opnemen met de klantenservice. Voor het verhogen van uw belplafond vragen we een borg. De borg is het bedrag waarmee u uw belplafond wilt verhogen. Mocht u ooit weggaan bij 88mobile, dan wordt dit bedrag verrekend met de laatste factuur.

Geen creditcheck
Wij accepteren iedere klant en doen geen creditcheck. De enige voorwaarde is dat u moet beschikken over een Nederlands bankrekening voor de maandelijkse automatische incasso. Deze bankrekening verifiëren wij eenmalig, bijvoorbeeld door een iDeal betaling.

Borg
Voor het verhogen van uw belplafond vragen wij een borg. De hoogte van dit bedrag bepaalt u zelf en uw belplafond wordt evenredig verhoogd. De borg wordt, na uw opzegging, verrekend met de laatste factuur en een eventueel resterend bedrag storten we terug naar uw rekening.

Gebruikt u nu prepaid en wenst u over te stappen naar Sim Only? Dat kan zonder uw beltegoed kwijt te raken, wij zetten uw beltegoed om naar borg.

 

Categorieën


Algemeen

Waar kan ik een Sim Only abonnement afsluiten?

U kunt een Sim Only abonnement afsluiten via onze online website.


Beltegoed

Hoe kan ik mijn verbruik zien?

U kunt uw verbruikte tegoed inzien via uw persoonlijke pagina op Mijn 88mobile. Iedere eerste van de maand wordt uw verbruik terug naar €0.00 gezet en gaan de bundels opnieuw in.

Hoe lang is mijn beltegoed geldig?

Uw beltegoed is een kalendermaand geldig.

Welke kosten vallen er binnen mijn abonnement?

Al het gebruik gaat uit één bundel, of je nu belt, sms't of internet, binnen Nederland, in- of naar het buitenland. Bij 88mobile is de bundel écht alles-in-één.

Wat zijn de kosten van bellen buiten mijn bundel?

De kosten buiten de bundel zijn hetzelfde als de reguliere kosten. U betaalt bij 88 mobile geen extra hoge kosten voor bellen of sms'en buiten de bundel.

Hoe kan ik mijn gespreksspecificaties bekijken?
  1. Log in op Mijn 88mobile
  2. Ga naar 'Mobiel'
  3. Klik op 'Gebruiksoverzicht'
  4. Selecteer een periode (maximaal één kalendermaand)

Hier kunt u precies zien welke kosten u heeft gemaakt. U kunt het overzicht filteren op Bellen (Voice), SMS en Internet (Data) en downloaden.


Internet

Kan ik ook internetten zonder internetbundel?

Ja, dat kan. De kosten gaan van uw beltegoed af en u betaalt alleen voor wat u gebruikt. Internetten binnen Nederland en de EU kost €0.08 per MB. Wij ronden echter niet af naar boven maar rekenen af per 10KB. Ook als u over uw beltegoed heen bent, blijft dit tarief gelden. Dit tarief is ook van toepassing als u uw 100MB of 1000MB bundel heeft verbruikt. De verbinding heeft een maximale snelheid tot 28.8 Mbps.

Zijn er ook voordelige internetbundels?

Bij een Sim Only abonnement kunt u een internetbundel kiezen. Klik hier voor meer informatie over de verschillende internetbundels.

Hoe stel ik mobiel internet in op mijn toestel?

Om gebruik te kunnen maken van mobiel internet van 88mobile dient uw toestel hiervoor ingesteld te worden. Na het plaatsen van de simkaart zullen de meeste telefoons de instellingen automatisch overnemen (soms kan een herstart nodig zijn). Indien uw toestel niet automatisch wordt ingesteld, kunt u via onderstaande uitleg uw toestel handmatig instellen.

  • Account: 88mobile
  • APN: smartsites.t-mobile
  • Gebruikersnaam: [leeg laten]
  • Wachtwoord: [leeg laten]

Klik hier voor meer uitleg over het instellen van internet op uw toestel.


Simkaart

Hoe activeer ik mijn 88mobile simkaart?
  • Plaats de simkaart in uw telefoon
  • Toets de pincode 9876
  • Bel 1244 en activeer uw simkaart
Ik kan niet meer bellen, wat kan ik doen?

Het is mogelijk dat u uw belplafond heeft bereikt. Deze is ingesteld om onverwachte hoge rekeningen te voorkomen. Wilt u uw belplafond verhogen? Neem dan contact op met de klantenservice.