88mobile biedt het goedkoopste smartphone abonnement van Nederland. Bellen en internetten kan al vanaf 3 euro per maand. Hierbij krijgt u €3 beltegoed en 50MB internet. Dit is genoeg voor wel 10.000 whatsappjes en tot wel 50 minuten bellen (of zelfs 100 onderling) per maand. Bovendien belt u ook buiten de bundel tegen het laagste tarief. 

Belplafond
Om verrassingen achteraf te voorkomen kunt u een belplafond instellen. Deze staat voor nieuwe klanten standaard op €25.00. Als u uw belplafond wilt wijzigen, kunt u contact opnemen met de klantenservice. Voor het verhogen van uw belplafond vragen we een borg. De borg is het bedrag waarmee u uw belplafond wilt verhogen. Mocht u ooit weggaan bij 88mobile, dan wordt dit bedrag verrekend met de laatste factuur.

Geen creditcheck
Wij accepteren iedere klant en doen geen creditcheck. De enige voorwaarde is dat u moet beschikken over een Nederlands bankrekening voor de maandelijkse automatische incasso. Deze bankrekening verifiëren wij eenmalig, bijvoorbeeld door een iDeal betaling.

Borg
Voor het verhogen van uw belplafond vragen wij een borg. De hoogte van dit bedrag bepaalt u zelf en uw belplafond wordt evenredig verhoogd. De borg wordt, na uw opzegging, verrekend met de laatste factuur en een eventueel resterend bedrag storten we terug naar uw rekening.

Gebruikt u nu prepaid en wenst u over te stappen naar Sim Only? Dat kan zonder uw beltegoed kwijt te raken, wij zetten uw beltegoed om naar borg.

 

Categories


General

Where can I order a Sim Only subscription?

You can order a Sim Only subscription at our webshop.


Callcredit

Hoe kan ik mijn verbruik zien?

You can check your usage at your personal My 88mobile page. Every 1st of the month, all bundles will be renewed.

How long is my call credit valid?

Your call credit is valid for one (calendar) month.

Which cost are inside my subscription?

The credit can be consumed for calls, sms and data sessions (internet), in the Netherlands and abroad.

What are the costs for calling outside my bundle?

The costs outside your bundle are the same as the regular tariffs. You don't pay extra high rates for calling or texting outside your bundle.

How can I see my call specification?
  1. Login at the My 88mobile page
  2. Go to 'Mobile'
  3. Click 'Call details'
  4. Select a period (up to one month)

Here you can see exactly which costs you have made. You can filter the list by SMS, Voice and Data and download the list.


Internet

Can I also use internet without a data bundle?

Yes, this is possible. We will deduct the costs from your Sim Only bundle. The rate for data within The Netherlands is €0.08 per MB. We don't round you usage up to a MB when you used less. Data sessions will be charged per 10KB. Even if you consume outside your Sim Only bundle or if you're using an internet bundle (100MB or 1000MB) and you've used all your data, this rate will be applied. The maximum speed of your connection is up to 28.8 Mbps.

Does 88mobile offer any data plans?

Yes, if you have a Sim Only you can also add a data plan. The following plans are available:

  • 100MB, €4.55 per month
  • 1000MB, €9.00 per month

The maximum speed of your connection is up to 28.8 Mbps. You can activate or change your data plan monthly. Please contact Customer Support to (de)activate a data plan.

How do I set up mobile internet on my phone?

To be able to use your 88mobile internet connection, you need to configure your phone. Most mobile devices will automatically set the configuration after placing the SIM-card (a reboot might be needed). In case your phone isn't automatically configured, please follow the steps below to manually set up the internet connection.

  • Account: 88mobile
  • APN: smartsites.t-mobile
  • Username: [leave empty]
  • Password: [leave empty]

Please click here for more information and a guide to configure a internet connection.


SIM-card

How do I activate my SIM Card?
  • Insert the SIM card in your phone
  • Press the PIN code 9876
  • Call 1244 and activate the SIM Card
I can't call anymore, what can I do?

It is possible that you have reached your credit ceiling / call limit. Do you want to increase your call limit? Please contact the customer support.